Φασόλια Σοκλαμόν; Κανένα πρόβλημα!



Αγαπητές μου φίλες, δε σας ξεχνώ!

Επιστρέφω δυναμικά με μια συνταγούλα για όλα τα ζώδια της ξηράς και 14 ζώδια του αέρα.

Αν ήμουν καμιά σουρλουλού από αυτές που κουνιούνται θα σας έκανα τώρα διαφήμιση για το καινούριο μου κόμικ και θα σας έλεγα να μπείτε στο site http://www.vamvax.net/fotografos και άλλες τέτοιες μαλαγανιές, αλλά εγώ το κούτελό μου και το ερπυστριοφόρο μου τα'χω καθαρά.


Υλικά:

3,5 σκατζόχοιροι (από αυτούς που διαφημίζουνε)
1 το χελιδόνι
14

Πόσες και πόσες φορές αγαπητές μου φίλες δεν προσπαθήσατε να μαγειρέψετε φασόλια σοκλαμόν και αντί αυτού καταλήξατε να ζητιανεύετε για λίγο άγριο σεξ σε κάποιο βρόμικο σοκάκι του Σαν Φρανσίσκο.

Μην απογοητεύεστε όμως το πρόβλημα λύνεται απλά. Αν απογοητευόσασταν έτσι κι όταν στο hotel ο αντίπαλός σας έπαιρνε το president κι εσείς ξεμένατε με το royal, τώρα που η segolen royal θα γίνει president θα χτυπάτε το κεφάλι σας στον τοίχο. Εγώ προσωπικά είμαι τύπος fujiyama ή στην χειρότερη περίπτωση συνδιασμός etoile, wakiki, boomerang για τις κατώτερες μάζες.

Άλλοστε όπως λέει κι ο σοφός λαός "το φασόλι και το κρεββάτι κάτω απ'το πουγκί έχουν βίδα" κι αυτό μην το ξεχνάτε

Σερβίρεται στη λαδόκολα ή σε σουπιέρα, αλλά μη φοβηθείτε να ρισκάρετε ένα γκραν γκινιόλ σερβίρισμα σε ποτίστρα για άλογα. Αν στην παρέα σας έχετε κάποιο λέοντα, πολύ πιθανό να εκμεταλευτεί τη στιγμή του σερβιρίσματος για να σας κλέψει κάποιο αγαπημένο αντικείμενο, γι'αυτό καλό θα ήταν τους λέοντες να τους σκοτώνετε σε νεαρή ηλικία.

Σχόλια

Ο χρήστης neutrino είπε…
lol! LOL!
Καλα αυτο με Sego Royal και President δεν παιζεται.
Εγω ημουν παντα Boomerang και Wakiki-συνδυασμος που σκοτωνει(βεβαια ετσι δε θα γινω ποτε προεδρος της Γαλλιας).
Τα φασολια μου τα θελω σε ποτιστρα
Ο χρήστης Kyriakos o Xasapis είπε…
κοιτα και το σαφάρι είναι καλή επένδυση, αλλά για προεδρία πρέπει να χτυπήσεις σίγουρα l'etoile
Ο χρήστης tzo είπε…
Ωωωωωωωωω! Καινούριος φωτογράφος; τέλεια!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συνέντευξη: Ραλφ Μάτσιο

Διαδίκτυακα ακρωνύμια και αργκό

Κιθάρα στην παραλία - δώστε γροθιά στο κατεστημένο!